Monday 22 May 2017

Rugby

RUGBYFORLIFEEEE..!!!!!!!!!!!
                  
Hye,dan selamat siang saya ucapkan kepada rakyat2 blog sekalian,hari ni saya ingin mengambil peluang keemasan nie utk bercerita mengenai sukan kegemaran saya iaitu rugby...Saya first2 tidak tau sgt pasai rugby,saya terdedah  kepada rugby dari maktab saya saya agak famous gak la ngan permainan nie iaitu Mrsm Terendak so itulah pasukan pertama yang saya wakili..okay,first2 mesti korang igt ragbi nie permainan yang berbahaya la,banyak luka la,hanya orang gemuk je bley main la,itulahh,inilahh la,but sebenarnya game nie sgt lah safe and sumpah best giler,kat sini tempat kami lepaskan geram kami kat senior.....ragbi nie terbhagi kepada bebrapa bahagian,antaranya 10'side,15,side,7side,ad gak ragbi touch......yang saya maksudkan side2 tu adalah bilangan pemain yang ad dlm pasukan tu ,so kalau 7 side tu maksudnya 7 ahli dalam satu kumpulan,....Permainan ini yang mengajar kami cmne nak bersatu,tolong satu sama lain,kerjasama,dan team kami nie memang famous ngan strateginya...
nie namanya hands off,iaitu dilakukan utk mengelakkan daripada ditackle..
nie gamba yang masuk dalam berita harian dulu,hahahaa,tengoklah siapa main,tyme game nie kami sempat menang naib juara Cup je..

nie antara gamba kami main ketika menentang mrsm ape tahh,tapi yang saya igt dyeowg da kalah terukk...
nie tyme saya main ngan team mrsm pdrm,nama team nie scorpion...berbisa dak kami..
nie team pompuan kami,dyeowg pon bley main gak,anda bila lagi???

ni kat padang mrsm terendak,tyme ni kami jadi tuan rumah inter mrsm 2010

 gamba2 nie saya masukkan bukan utk menunjuk ke ap,tapi saya ingin menyampaikan kepada anda bahawa permainan ini sumpah best,dan semua game is safe to play,if you knw hw to play it,so letsrugbilaaa..........sekarang malaysia sedang dapat numb 1 di piala asia di peringkat kumpulan,so jom lah amik peluang nie utk sama2 sokong team negara kita supaya merangkul juara piala asia kali ini..kat 801 ad live nie...jomrabisikittt..#playsafe

No comments:

Post a Comment