Friday 2 June 2017

salam hari raya kepada semua

salam warga 18 alpha.., ye ye saya tahu, awal lagi nak ucap selamat hari raya, tapi tu la, entah bila lagi nak buka blog ni kan..hehe (macam tahu2 je, tak akan buka blog lps ni) tapi takpe la, saya hanya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri dan minta maaf la, kalau ada apa2 silap atau salah tu...,



saya hanya nak cakap satu benda je, kita warga alpha di alam ni, tinggal satu sem je lagi, jadi, saya harap kita sama2 dapat naik, sama2 dapat harungi semua cabaran dalam hidup kita ni.








jangan lupa kawan2 kita yang sekarang ni, dan juga yang kawan2 lain yang akan datang sem depan nanti. hidup kita ni kena skali-kala ingat pasal orang lain jugak, jangan hanya pentingkan diri sendiri, belajar la untuk sentiasa bertolak-ansur agar hidup kita pada masa depan itu lebih terjamin.



biarkan apa org lain nak cakap, pada keesokan hari tu, kita yang satu batch ni la, yang akan berjumpa balik, terjumpa semasa buat kursus, naik kapal sama, jumpa kat kedai mamak ke, terjumpa kat trafiic light ke.., macam2 tempat boleh terserempak..bumi ni kan bulat.., jadi saya berharap agar semua warga alpha dapat bersama kelak. kalau ada apa2 tu, kongsi bersama, makanan ke, ilmu ke, kasih sayang ke, girlfriend ke, eh silap...hehe bukan2,




maksud saya tu lepak sekali dengan kawan2, kerana masa yang terluang sekarang ni takkan kembali lagi, satu je yang saya nak cakap (dah berapa banyak satu dahh), apa saja kita nak buat atau lakukan tu, jadi kan ia satu benda yang cukup menarik untuk diceritakan kepada anak, cucu kita nanti... baikla tu saja nukilan saya pada kali ini...adios amigos..

No comments:

Post a Comment